Vi kom tilbake fra England på mandag, med mye inspirasjon. Vi fikk god respons på Død snø-sminken, og vi møtte mange mennesker vi kanskje kan jobbe med i framtiden. Tiden vil vise hvor mye det blir utav det, men vi kan alltids håpe.
Om du ikke har sett siden enda kan du ta en titt på Freax FX sin hjemmeside. Bilder fra Død snø. Bilder fra tidligere arbeider.
Enjoy.
Viser innlegg med etiketten Make-Up. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Make-Up. Vis alle innlegg
onsdag 28. januar 2009
onsdag 17. desember 2008
Pangbourne, England
Bare to dager igjen før turen igjen går tilbake til gamlelandet. Må si jeg ser fram til å komme hjem. Det er interessant å kjøre foam latex, å lære om forgylling, men alt kan bli for mye. Og siden jeg ikke nødvendigvis er en ekstremt sosial fyr tærer det på å hele tiden skulle være høflig, munter, morsom og seriøs. Har ikke fått vraita for mye heller - det er for mye som skjer, for lange netter, for mye tid som går med til å være 'sosial'. Ikke at det er noe galt med det, for all del, men det tærer på.
Det er også en ung finsk gutt her, og heldigvis tar han seg av bikkjene.
Det er også en ung finsk gutt her, og heldigvis tar han seg av bikkjene.
fredag 5. desember 2008
Pangbourne, England
6 dager inn i Englandsoppholdet. Det ser bedre ut. Kjører foam latex til Phantom of the Opera, gjør alt mulig annet også. Og skriver litt sånn innimellom. Det er et interessant foretak, her i Pangbourne, England.
Lange (les seine) dager, men jeg er enda ung og tilpassningsdyktig.
Lange (les seine) dager, men jeg er enda ung og tilpassningsdyktig.
søndag 30. november 2008
Pangbourne, England
Drar til England i dag, til Pangborn ikke langt fra Oxford. Skal hjelpe til med å kjøre foam latex i knappe tre uker. Vi får se hva ellers det trengs hjelp til. Kommer til å poste litt sånn etterhvert, men det blir, antageligvis, endel å gjøre.
Abonner på:
Innlegg (Atom)