Vi kom tilbake fra England på mandag, med mye inspirasjon. Vi fikk god respons på Død snø-sminken, og vi møtte mange mennesker vi kanskje kan jobbe med i framtiden. Tiden vil vise hvor mye det blir utav det, men vi kan alltids håpe.
Om du ikke har sett siden enda kan du ta en titt på Freax FX sin hjemmeside. Bilder fra Død snø. Bilder fra tidligere arbeider.
Enjoy.
onsdag 28. januar 2009
torsdag 1. januar 2009
Velkommen til 2009
Velkommen til 2009. Dette er fremtiden, folkens. Dette er den første dagen i resten av ditt liv - så gjør det beste utav den!
Ja, ja. Jeg vet. Du har hørt det tusen ganger før, og har du ikke hørt det før (om du har vært uten menneskelig kontakt for lenge - og i så fall er denne bloggen helt feil sted å starte - du får ikke vite mye om samfunnet om du leser denne bloggen) kommer du garantert til å høre det mer enn én gang i fremtiden.
Om jeg har noen nyttårforsetter?
Tja, kanskje. Jo. Jeg har det. Men jeg kommer ikke til å snakke om det her. Det vil kanskje skinne igjennom noen av forsettene, men jeg har en tro på dette med energier. Forteller du om det du drømmer om, jobber etter, har i tankene forsvinner endel av 'magien' fra det hele - kraften forsvinner og det hele svinner hen til det store svarte hullet hvor slikt havner.
Ja, ja. Jeg vet. Du har hørt det tusen ganger før, og har du ikke hørt det før (om du har vært uten menneskelig kontakt for lenge - og i så fall er denne bloggen helt feil sted å starte - du får ikke vite mye om samfunnet om du leser denne bloggen) kommer du garantert til å høre det mer enn én gang i fremtiden.
Om jeg har noen nyttårforsetter?
Tja, kanskje. Jo. Jeg har det. Men jeg kommer ikke til å snakke om det her. Det vil kanskje skinne igjennom noen av forsettene, men jeg har en tro på dette med energier. Forteller du om det du drømmer om, jobber etter, har i tankene forsvinner endel av 'magien' fra det hele - kraften forsvinner og det hele svinner hen til det store svarte hullet hvor slikt havner.
tirsdag 23. desember 2008
God Jul og Godt nytt år
Gode ønsker om en god jul og et glitrende og fremgangsrikt nytt år til alle og enhver.
onsdag 17. desember 2008
Pangbourne, England
Bare to dager igjen før turen igjen går tilbake til gamlelandet. Må si jeg ser fram til å komme hjem. Det er interessant å kjøre foam latex, å lære om forgylling, men alt kan bli for mye. Og siden jeg ikke nødvendigvis er en ekstremt sosial fyr tærer det på å hele tiden skulle være høflig, munter, morsom og seriøs. Har ikke fått vraita for mye heller - det er for mye som skjer, for lange netter, for mye tid som går med til å være 'sosial'. Ikke at det er noe galt med det, for all del, men det tærer på.
Det er også en ung finsk gutt her, og heldigvis tar han seg av bikkjene.
Det er også en ung finsk gutt her, og heldigvis tar han seg av bikkjene.
fredag 5. desember 2008
Pangbourne, England
6 dager inn i Englandsoppholdet. Det ser bedre ut. Kjører foam latex til Phantom of the Opera, gjør alt mulig annet også. Og skriver litt sånn innimellom. Det er et interessant foretak, her i Pangbourne, England.
Lange (les seine) dager, men jeg er enda ung og tilpassningsdyktig.
Lange (les seine) dager, men jeg er enda ung og tilpassningsdyktig.
søndag 30. november 2008
Pangbourne, England
Drar til England i dag, til Pangborn ikke langt fra Oxford. Skal hjelpe til med å kjøre foam latex i knappe tre uker. Vi får se hva ellers det trengs hjelp til. Kommer til å poste litt sånn etterhvert, men det blir, antageligvis, endel å gjøre.
torsdag 27. november 2008
NaNoWriMo
Og da var det over. NaNoWriMo er unnagjort. Over 50.000 ord er skrevet, og alle himmelens sluser åπner seg. Stormen hyler utenfor vinduet, og jeg sitter her foran skjermen med god te i magen og et smil om munnen. Ikke for det - stårien æ'kke over enda. Den er kanskje ⅔ på vei, så det er ikke at jeg blir arbeidsledig eller no' sånt med det første. Og jeg skal skrive den ferdig. Men ikke i dag. Til det trenger jeg morgendagen, dagen etter det og ytterligere noen dager. Det blir å skrive mellom arbeid i England (skal over og hjelpe til med å kjøre foam latex i noen uker) og jula. Men kom returen til Norge - og den skal være ferdig.
Abonner på:
Innlegg (Atom)