onsdag 13. januar 2010

Audible.com

Audible.com er en glimrende bokhandel. Jeg aner ikke hvor mange bøker jeg har kjøpt gjennom audible, men at der er mange er det ingen tvil om.
Og det har ikke vært problemer med det. Men i det siste har det vært fler og fler meldinger om at boken jeg ønsker ikke er tillat solgt til mitt geografiske område. Noe som er en, for å si det på fransk, pain in the neck.
Hvordan komme rundt dette?
Enkelt og greit. Om det er lovlig er en helt annen sak. Dette er bare info, ikke en anbefaling. Dette er teoretisk kunnskap, ikke faktisk prøvd ut (mao. jeg har ikke faktisk kjøpt en bok på denne måten, bare sjekket at advarselen er borte og boken lagt i handlekurven). Bruk infoen på egen risk!
Alt du trenger å gjøre er å gå til "Account Details", velge "Billing" og legge inn en amerikansk adresse. Alt du trenger er å velge USA som land, en stat og et tilhørende Zip Code. Oppdater og shop til hjertets begjær og ørens lyst.
Etter shoppingen er unnagjort, skift tilbake til din egentlige adresse igjen, og du er good to go.

Kan anbefale Robert Crais denne uken. Medlemspris: $9.95. Mem du må bruke tipset over for å få tak i den.
Merk - jeg har ikke kjøpt denne boken fra audible.com så jeg vet ikke kvaliteten. Men de andre jeg har hørt av Crais er høyt i toppen og glimrende bøker.

God lesning.


-- Post On The go from my iPhone.

Location:Ås,Norway