tirsdag 28. juli 2009

Flyttet

Da har vi flyttet til(bake) til Ås.
Selve flyttingen skjedde over flere dager, med stadige tunge turer med ferja fra Horten til Moss (og vice versa). Blei nesten på nikk med de fleste som jobba der.
Det å pakke er en kunst, og i dette gamet er jeg tilnærmet en kunstner (om jeg skal klappe meg sjøl på skuldra littegrann) til å pakke bil. Det er utrolig hva man får med seg i en stasjonsvogn.
De siste dagene har gått med til å pakke ut og flytte på plass. Vi æ'kke mer en halvveis, og hopper fortsatt bukk over kasser og poser, men det er vasket, malt, gulvlagt og skrudd sammen så det i det minste er levelig mens vi setter på plass.

Jeg begynner også å studere på UMB nå i august, på Matvitenskap. Det var, tross alt, hovedgrunnen til at vi flyttet tilbake hit, selv jom jeg ikke hadde fått noe svar på om jeg faktisk kom inn da vi bestemte oss. Men, den 19. juli det herrens år 2009 var det klart. Jeg er, igjen, student. 15 år etter sist gang.
Min hulde viv kommer til å holde liv i oss så godt hun kan, og jeg er redd min deltagelse i de utenomklasselige aktiviteter på UMB blir av det mer begrensede slaget - har en bissniss å drive. For de av dere som ikke har fått med seg hva vi gjør kan ta en titt på www.freaxfx.com. Så helgene er avsatt for de neste fem åra.
Kommer tilbake med mer info ettersom livet skrider avgårde.