torsdag 8. oktober 2009

Uke 9

Allerede i 9. uke. Utrolig men sant.
Kjenner hjernen begynner å bli lett svampaktig - en svamp som nærmer seg metningspunktet. Men om vi har kommet dit enda er selvsagt vanskelig å si.
Jeg kan i det minste si, med hånden på hjertet, at eventuelle huller i hjernen ikke skyldes overinntak av alkoholholdige væsker. Har ikke vært så sober på svært lenge. Om jeg runder en flaske øl i uka er det mye. Nå skal det sies at jeg i ny og ne unner meg en single malt sånn når jeg sitter hjemme og jobber med et eller annet data-basert prosjekt (som å skrive oppgaver og dets like), men det er for småting å regne.

Det går framover sånn generelt. En eksamen og en innlevering i uke 10, så renner det på med ting som skal være ferdig fram til jul.
Sukk - bare en ting å gjøre; smøre litt mer nesefett i boka.

-- Post On The go from my iPhone.