fredag 2. oktober 2009

Uke 8

Tro det (eller ei) men uke 8 er nå ved veis ende. Små forandringer i rutinen - fra nå av er min "arbeidsdag" på fredager. Dvs. jeg er student fra mandag tom torsdag, jobber på fredag og, om nødvendig, tilbringer lørdagen på lesesalen. Søndag er offdag.
Så når dette skrives sitter jeg på Kaffebrenneriet nær Universitetet i Oslo (ikke Blinderen). Så freda'n er tilbake. Vi tar'n helt ut i dag og drar på kino også. Hakk'e vært på kino siden vi flyttet fra Tønsberg. District 9 er filmen og Eldorado er stedet. Prøvde først på Ringen, men fy pokker for en pris. 220,- for to. Vi sparer 100,- ved å gå på Eldorado i steden. Tviler på at filmen er 100 kroner bedre på Ringen.
Men tilbake til det viktigste. Åssen det går på skolen etter 8 uker.
Vel. Tungt og det blir tyngre. Lurer på om hjernen min er i ferd med å fylles. Hjernefjerter blir vanligere og det er tider hvor bare det å regne ut 2x-100=0 får hjernen til å gå i stå. Håper det løsner og at trakten (det er i allefall slik jeg ser hjernen og læring) snart rennet unna og inn i lagersystemet så det er plass til nytt. Kanskje et par single malt vil gjøre nytten? Alkohol løser som kjent opp fett, så kanskje den løser kloggen også?
Spesielt BUS100 er kryptisk for tiden. Det er då mange uttrykk at hjernen nekter å ta imot mer. Det som skjer er at øynene blir tunge og natten setter inn (prematurt).
Nei, tror nok en liten Edradour vil gjøre susen.

Vel. Nok for nå. Må jobbe litt, vett'u.


-- Post On The go from my iPhone.