mandag 3. januar 2011

Puppets in Prague animation workshop.

Etter følgende reiserute: tog, tog, fly, buss, t-bane, motell, saumfaring, restaurant og butikk er jeg nå tilbake på motellet som er bare noen få minutters gange fra verkstedet jeg skal tilbringe de neste 10 dagene. Dagene skal brukes sammen med en broket gjeng fra hele verden (eller i det minste fra ganske mange verdensdeler), som alle er interessert i den klassiske, østeuropeiske animasjonen, den uten tråder, som Pinnochio synger så fint under Disneys trenede hender.
Vi skal lage dukker med tre og wire-armaturer, animere og filme og i det heletatt ha masse hjernefylling og fingertrening i stop-Motion-animasjonens verden.
Om du lurer litt mer på hvor jeg skal kan du ta en tur til følgende hjemmeside: puppetsInPrague.
Om jeg gleder meg til det skal begynne?
Seff'ern.

Mer kommer, med bilder og annen morro, ettersom dagene skrider hen.

Og, ja, burde kanskje nevne dette også: verkstedet i Norge er Ikke helt tomt. Kan ikke garantere når det er folk der, siden jeg ikke er der personlig, men ring om du trenger noe. Roaming er en fantastisk (men dyr) greie. Eller, enda enklere, send en e-post eller bruk kontaktskjemaet.

Til neste gang: tuddeluu.


- Posted using BlogPress from my iPad fra et motellrom i Praha.

Location:Prague 10,Czech Republic