torsdag 24. september 2009

Uke 7

Tiden har vinger, dere. Fly, fly away.
Nok en uke nærmer seg slutten. Én dag igjen før helgen og starten på uke 8 derpåfølgende.

Denne uka har vært travel - ikke så mye på skolen som i firmaet mitt, Freax FX. Jeg har hjulpet min hulde viv med å lage en maske til Tommy Wirkolas neste film. Kan ikke si mer. Hysj, hysj og alt der der. Så jeg har ikke tilbrakt så mye tid med bøkene som jeg skulle ønske. Har heller ikke hatt mulighet til å dra på foto-shoot med fotoklubben, ei heller hatt mulighet til å være med på redaksjonsmøte i Tuntreet. Må ta igjen mangel på lesing i helgen - har også en oppgave i Ernæringslære som må gjøres ferdig. En kostholdsøvelse hvor alt matinntak i løpet av to dager skal veies. Vi sprakk litt i går, da vi "slummet" ved å gå på McDonalds etter å ha laget form og renset den. Fant ut det var snart 5 år siden sist vi var hos søppelmatpusheren. Fant også ut, etter å ha spist og sett resultatet av den type mat på mange andre av gjestene (ikke vakkert syn, tro du meg) at det blir minst 5 år til neste gang også. Så en eller annen gang i 2014 blir det kanske McD-"mat" igjen.

Ellers begyner jeg nå å se sammenhengen i fagene. De henger sammen, og det blir sagt at matvitenskap er en slags "bastard" som ikke tilhører en spesiell gren men er litt over hele linja, og plukker mer eller mindre fra det som er nødvendig for å komme fram til resultatet.

Vel, det var uken som har gått reint skole- og arbeidsmessig sett. Keep tuned.

-- Post On The go from my white iPhone 3Gs